محصولات لایسنس Tenable

Tenable نظارت مستمر شبکه را برای شناسایی آسیب‌پذیری‌ها، کاهش ریسک، اطمینان از انطباق و پاسخ به تهدیدات فراهم می‌کند.Tenable به تیم‌های فناوری اطلاعات کمک می‌کند تا آسیب‌پذیری‌های ابری را مدیریت کنند. Tenable می‌تواند به شما کمک کند تا یک برنامه امنیت ابری را طراحی کنید که به تیم‌های توسعه ‌دهنده و تیم‌های امنیتی سازمان شما برای حفظ امنیت و استانداردها، امکان می‌دهد سریع پیش بروند. همچنین می‌توان خطرات امنیتی ابری خود را کاهش دهند. لایسنس Tenable کشف بلادرنگ دارایی‌های موبایل و ابری با آسیب‌پذیری قابل اعتماد و هوش ریسک را امکان‌پذیر می‌کند و کاهش و اصلاح را تسریع می‌کند.

محصولات Tenable

  • sc: دید مبتنی بر ریسک از وضعیت فناوری اطلاعات، امنیت و انطباق خود دریافت کنید تا بتوانید به سرعت آسیب‌پذیری‌ها را شناسایی، بررسی و اولویت‌بندی کنید. مجموعه محصولات Tenable.sc با مدیریت در محل و با فناوری Nessus، جامع‌ترین پوشش آسیب‌پذیری را فراهم می‌کند. ارزیابی مداوم شبکه شما در زمان واقعی این راه حل کامل مدیریت آسیب پذیری سرتاسر شما است.بدانید که کدام آسیب‌پذیری‌ها و دارایی‌ها را ابتدا با Tenable.sc اولویت‌بندی کنید.
  • io: یک نمای مبتنی بر ریسک از کل سطح حمله خود از فناوری اطلاعات گرفته تا ابر تا Container دریافت کنید تا بتوانید به سرعت آسیب‌پذیری‌ها را شناسایی، بررسی و اولویت‌بندی کنید. Tenable.io با مدیریت در ابر و با فناوری Nessus، جامع‌ترین پوشش آسیب‌پذیری صنعت را ارائه می‌کند. با توانایی پیش بینی اینکه کدام یک از مسائل امنیتی را ابتدا باید اصلاح کرد. Tenable.io قرار گرفتن در معرض سایبری را در طیف وسیعی از دارایی‌های IT مانند زیرساخت شبکه، دسکتاپ و سرورهای داخلی مدیریت و اندازه گیری می‌کند.
  • ot: زیرساخت‌های IT و OT به سرعت در حال همگرایی هستند. سازمان‌های زیرساخت‌های صنعتی و حیاتی با سرعت بی‌سابقه‌ای از فناوری IoT استفاده می‌کنند.در حالی که این فناوری‌های جدید کارایی و صرفه‌جویی در هزینه‌ها را به همراه دارند، اما بدون خطر نیستند.بدون امنیت جامع OT، سطح حمله شما افزایش می‌یابد که منجر به خطر غیرقابل قبول می‌شود.
  • Tenable Lumin: از Tenable Lumin، یک راه حل تجسم، تجزیه و تحلیل و اندازه گیری پیشرفته، برای درک و کاهش قرار گرفتن در معرض سایبری خود استفاده کنید.Lumin داده‌های آسیب‌پذیری را به بینش‌های معناداری تبدیل می‌کند تا به شما در مدیریت ریسک سایبری در کل سازمان‌تان کمک کند.
  • io Web App Scanning: از امنیت برنامه‌های وب ساخته شده توسط بزرگترین تیم تحقیقاتی آسیب پذیری در صنعت استفاده کنید. از 10 خطر برتر OWASP گرفته تا اجزای آسیب پذیر برنامه وب، Tenable.io Web App Scanning اسکن آسیب پذیری جامع و دقیقی را ارائه می‌دهد.در یک پلتفرم، آسیب پذیری‌های فناوری اطلاعات، ابر و برنامه‌های وب را به طور کامل مشاهده کنید.
  • io PCI ASV: راه‌حل PCI ASV Tenable، از اسکن مدیریت آسیب‌پذیری Tenable.io برای ساده‌سازی فرآیند ASV، از جمله اجرای اسکن‌ها و تهیه گزارش‌های اسکن مطابق با نیاز PCI 11.2.2 استفاده می‌کند.
  • io Container Security: Tenable.io Container Security به طور یکپارچه و ایمن فرآیندهای DevOps را با ایجاد قابلیت مشاهده در امنیت، از جمله آسیب‌پذیری‌ها، بدافزارها و نقض policy، از طریق یکپارچه‌سازی با فرآیند ساخت، فعال می‌کند.
  • Nessus: بیش از 30.000 سازمان در سراسر جهان به Nessus به عنوان یکی از پرکاربردترین فناوری‌های امنیتی روی کره زمین و استاندارد طلایی ارزیابی آسیب‌پذیری اعتماد دارند. Nessus به کاربران این امکان را می‌دهد تا آسیب‌پذیری‌ها، پیکربندی‌هایی که Policy‌ها را نقض می‌کنند و هر بدافزار مورد استفاده مهاجمان را شناسایی کنند. Nessus اولین پلتفرم جهان برای مشاهده و ایمن کردن هر گونه دارایی دیجیتال در هر پلتفرم محاسباتی است. Nessus که توسط ده‌ها هزار سازمان در سراسر جهان برای ارزیابی سطوح حمله مدرن خود مورد اعتماد است، تصویری دقیق ارائه می‌کند تا به شما کمک کند کار خود را سریع و مؤثر انجام دهید.
  • :cs تیم‌های امنیتی را قادر می‌سازد تا به طور مداوم وضعیت امنیتی محیط‌های ابری خود را با نگهداری فهرستی از دارایی‌های ابری برای تجزیه و تحلیل پیشگیرانه هر زمان که آسیب‌پذیری جدیدی منتشر می‌شود، بدون نیاز به هیچ اقدامی توسط کاربر، ارزیابی کنند.با اسکن بدون عامل ابری کم تاثیر Tenable.cs، تشخیص خودکار تهدید و اولویت بندی ریسک، برنامه امنیت ابری خود را کنترل کنید.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید